poniedziałek, 20 czerwca 2016

Od Róży CD Einel'a

Szach mat! Basior wylądował w wodzie.
-Orzesz ty!-Powiedział.
Po chwili pociągnął mnie za łapę i również wylądowałam w wodzie. Nawzajem się chlapaliśmy i pływaliśmy przez dłuższą chwilę. Księżyc wreszcie był już w zenicie i wtem pod taflą wody, chyba na dnie, coś zabłyszczało. Podpłynęłam kawałek bliżej. co to mogło być? Blask wydawał się rosnąć w siłę i z czasem oślepiać.
-Widzisz to?-Spytałam wskazując pyskiem na coś pod wodą.
Basior zanurkował i po chwili w pysku miał jakiś przedmiot. Wypłynęliśmy na powierzchnie i się otrzepaliśmy. Wyglądamy trochę...chyba każdy miał kiedyś włosy każdy w inną stronę? My dokładnie tak wyglądamy w tej chwili. Spojrzałam na Einel`a, który położył błyskotkę na trawie.
-Co to jest?-Spytałam powoli podchodząc.
<Einel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz