niedziela, 19 czerwca 2016

Od Occidere CD Rose

Ooo? Misiu? Jak fajnie!
- Rosaaa patrz jaki fajny misiaczek! - zacząłem śmiać się bez powodu
- To jest niedźwiedź!
- Miły misiu! - krzyknąłem wesoło
- Nie! To groźny, niebiezpieczny niedźwiedź!
- Kłaamieesz.
Wilczyca prychnęła i ugryzła mnie w ucho.
- Za co!
- Za twoją głupotę, uciekamy, inaczej zginiemy!
- Ahaaaa.
Zaczęliśmy uciekać razem z Rose, nadal nie wiem dlaczego! Zacząłem się śmiać na co wilczyca zwróciła uwagę. Jest tak fajnie! Pewnie niedługo dobiegniemy do krainy tęczy! Czuję jakbym unosił się w powietrzu! Uśmiechnąłem się szeroko po czym wylądowałem pyskiem w błocie.
- Occ, wstawaj!
- Ale po co... - wymamrotałem z błotem w pysku
- Jeszcze trochę musimy przebiec, żeby na pewno zgubić niedźwiedzia!
- Niee...

<Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz