poniedziałek, 20 czerwca 2016

Od Einel'a CD Róży

Przyjrzałem się błyskotce, która połyskiwała w świetle księżyca. Wadera trąciła łapą znalezisko. Pochyliłem się i przyjrzałem uważnie.
-Wygląda jak jakiś talizman czy coś w tym stylu...- Powiedziałem
-Piękny.- szepnęła z zachwytem.
Uśmiechnąłem się i złapałem go między zęby, a ten pękł na dwie równe połówki.
Zdezorientowany upuściłem je a one połyskiwały oślepiającym blaskiem.
-Mam pomysł! Poczekaj.
Wadera ruszyła w stronę lasu a ja stałem tak zahipnotyzowany pięknem talizmanu.
Róża wróciła po chwili niosąc dwa sznurki. Stałem i patrzyłem jak Wadera sprawnie owija błyskotki a następnie zarzuca jeden na swoją szyję. Uśmiecham się do wadery kiedy kamień świeci czerwonym blaskiem. Róża macha ogonem zachęcająco wskazując  na drugą połówkę.  Wykonałem jej polecenie, a kamień zalśnił kolorem moich oczu a konkretnie niebieskim.
<Różyczka?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz