środa, 22 czerwca 2016

Od Róży CD Einel'a

Kryształy zaczęły błyszczeć w kolorze naszych oczu.
-Fajne są.-Uśmiechnęłam się.
Basior przytaknął.
-Hm...to co teraz robimy?-Spytałam lekko przekrzywiając głowę.
-Nie wiem...może...przejdziemy się na spacer?-Spytał.
-Propozycja nie do odrzucenia.-Uśmiechnęłam się.
Fajnie jest mieć nowego przyjaciela. Powolnym krokiem doszliśmy do gór.
-Te skały...one...latają?-Spytałam.
-Owszem.-Uśmiechnął się.
Nagle wpadł mi do głowy durny plan.
-Chwyć mnie za łapę.-Powiedziałam.
-Co?-Spytał, ale po chwili chwycił mnie.
Uniosłam się nad ziemią i wylądowaliśmy na jednej z lewitujących skał.
-Co jest na tych skałach?-Spytałam.-Można tu mieszkać? Czy...a właściwie jak to możliwe że one latają? Fajnie jest tutaj. Ja tu zamieszkam, a ty?-Zasypałam go pytaniami.
<Einel?> xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz