sobota, 18 czerwca 2016

Od Leili CD Asinine

-Em...- nie wiedziałam, od czego dokładnie mam zacząć, wadera zdecydowanie zadała mi za dużo pytań jak na jedną wypowiedź.
- Co będziemy robić?! Leila, Leila!
- Możemy... Hmm...- starałam się wymyślić coś sensownego, zanim Asi zada mi jeszcze milion innych, w trzech czwartych pozbawionych sensu zagadek. - Możesz mi pokazać okolice, przyjaciółko- uśmiechnęłam się do wilczycy, która w jednym momencie oderwała łapy od ziemi i pobiegła przed siebie.
- Goń mnie!- usłyszałam krzyk.
- Hej, poczekaj!
Obróciłam się z pozycji leżącej i pognałam za moją ''przyjaciółką''. Nie żebym coś do niej miała, ale była trochę natrętna, bo nie wspomnę o tym, że szalona. Powoli traciłam ją z linii wzroku. Przyspieszyłam i wkrótce udało mi się ją dogonić.
- Mogę się zapytać, gdzie my biegniemy?- trochę zasapana stanęłaś obok Asinine.
- Zobaczysz!
<Asinine?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz